Hey lieve mensen,
Gaat het goed met iedereen? Hoop het wel. Eindelijk heb ik even de tijd gevonden om weer eens een berichtje achter te laten op het forum. Na het een en ander geregeld te hebben in Groningen en een gezellig weekendje weggeweest te zijn op introkamp van studievereniging UBBO Emmius heb ik even wat tijd. Afgelopen vrijdag tot zondag gezellig met 1/3 van de eerstejaars op kamp geweest naar westernieland. Hoe ga je daar komen, nou gezellig op de fiets met een geschreven routekaartje. Erg mooi allemaal maar toch was ik met mijn fietsgroepje aan het begin al gelijk een paar keer fout gefietst (en ik had de routekaart niet eens!) maar gelukkig na heel wat rondjes fietsen hebben we de juiste weg gevonden. Tussendoor hebben we maar een zeer lange stop gemaakt bij een cafe en hebben we een hoop lol beleefd en de routekaart verscheurt. Gelukkig konden we de juiste route verder gaan door aan de mensen de route te vragen. Zo vertrek je als eerste en kom je als laatste aan. Wat bleek nou waar we gingen slapen waren oude barakken waar na WOII de NSB-ers opgesloten hebben gezeten. Zoiets historisch bij de juiste kamp. Het weekend bij Hanneke kan ik je wel meer vertellen over het onwijs gezellige kamp.
Ik hou het voor vandaag maar hierbij.
Liefs van Mariëlla